Signature Competition #20 // Robots

Everything that has to do with art goes into this board. Post your creations and hear what other people have to say about it!

Signature Competition #20 // Robots

Postby sushy » 23 Dec 2006, 17:18

As you can see in the title: the theme is robots. Make a signature featuring one or more robots. ^^


Deadline is December 31st.
User avatar
sushy
Drift King
Drift King
 
Posts: 337
Joined: 30 Mar 2005, 20:01
Location: Europe

Postby Jopuma » 23 Dec 2006, 18:30

WoooooooooooT!!!! I got plenty of mech pictures on my hard drive. Time to get crackin. :D :D :D :D
Image
User avatar
Jopuma
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5697
Joined: 21 Feb 2005, 02:06
Location: ...

Postby xHaZxMaTx » 23 Dec 2006, 20:00

FINAL ENTRY
Image
Image
User avatar
xHaZxMaTx
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 8940
Joined: 26 Jun 2005, 05:32
Location: Cali-for-ni-a

Postby mean2u » 23 Dec 2006, 23:11

Well i'll give this a shot. I was gonna do a Battlebots sig, but due to it's umm.. death, I had to take pics from my robot combat game.

Image
Image
mean2u
Turbo Charged
Turbo Charged
 
Posts: 219
Joined: 29 Jan 2006, 02:47
Location: New London, CT

Postby t3ice » 24 Dec 2006, 13:41

@Haz : paranoid android!!! ..bwahahaha..lol.. :lol: thats just awesome!!

@mean2u : Hey dude..i never thought that was a sig at first :shock:
Image
User avatar
t3ice
Professional
Professional
 
Posts: 1775
Joined: 26 Jun 2006, 18:48
Location: LaZy Town, Ohio

Postby Sir Ibi » 24 Dec 2006, 19:43

@haz - i don't think he was a paranoid robot... more of a depressed robot.
User avatar
Sir Ibi
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 3211
Joined: 09 Dec 2004, 06:56
Location: Warm cosy bed

Postby xHaZxMaTx » 24 Dec 2006, 19:48

Yeah, I know he's a 'manically depressed' robot, but paranoid android sounds better. :P Plus, it's the title of a song by Radiohead, so that's a definate +.
Last edited by xHaZxMaTx on 24 Dec 2006, 19:57, edited 1 time in total.
Image
User avatar
xHaZxMaTx
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 8940
Joined: 26 Jun 2005, 05:32
Location: Cali-for-ni-a

Postby vellu » 24 Dec 2006, 19:52

Hmm, I might have just the thing.... I'll give it a whack.

EDIT: Real quick...nothing fancy

FINAL ENTRY
Attachments
spider_sig.jpg
SpiderMECH
Image
User avatar
vellu
Valued Member
Valued Member
 
Posts: 1733
Joined: 04 Nov 2004, 23:20
Location: Finland

Postby t3ice » 25 Dec 2006, 08:58

I think the font spacing is a a little messed up..imo
But anyways its alot better then mine :P
Image
User avatar
t3ice
Professional
Professional
 
Posts: 1775
Joined: 26 Jun 2006, 18:48
Location: LaZy Town, Ohio

Postby boganbusman » 25 Dec 2006, 11:19

If I could find a still from the video of ASIMO falling down stairs then I would use that . . . but I cant :(

Edit: haha . . . gotcha :D

FINAL ENTRY
Image
User avatar
boganbusman
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5142
Joined: 03 Sep 2004, 12:09
Location: Mute City

Postby sushy » 26 Dec 2006, 20:06

More Medabots, more power!

..

Yeah I am a fan of Medabots!
And this is my entry. ^^

FINAL ENTRY:
Image
User avatar
sushy
Drift King
Drift King
 
Posts: 337
Joined: 30 Mar 2005, 20:01
Location: Europe

Postby Jopuma » 27 Dec 2006, 19:43

*sigh*........

Final Entry
Image
Image
User avatar
Jopuma
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5697
Joined: 21 Feb 2005, 02:06
Location: ...

Postby Jana » 27 Dec 2006, 19:45

nice,jop!
Image
User avatar
Jana
Drift King
Drift King
 
Posts: 693
Joined: 18 Jul 2006, 13:57
Location: NS

Postby Jopuma » 27 Dec 2006, 19:45

Thanks. :)

mean2u wrote:Well i'll give this a shot. I was gonna do a Battlebots sig, but due to it's umm.. death, I had to take pics from my robot combat game.


Hey I've got that game too. :D

It's pretty cool.
Image
User avatar
Jopuma
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5697
Joined: 21 Feb 2005, 02:06
Location: ...

Postby korge » 27 Dec 2006, 19:55

sushy wrote:More Medabots, more power!

..

Yeah I am a fan of Medabots!
And this is my entry. ^^

FINAL ENTRY:
Image


Totally perfect.. Love the colors too..
korge
korge
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5933
Joined: 09 Apr 2004, 20:37
Location: nfsunlimited.net

Postby Jopuma » 27 Dec 2006, 20:00

By looking at it I can tell it's got my vote even before the voting even starts.
Image
User avatar
Jopuma
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5697
Joined: 21 Feb 2005, 02:06
Location: ...

Postby Jana » 27 Dec 2006, 20:35

you have my vote for sure!
Image
User avatar
Jana
Drift King
Drift King
 
Posts: 693
Joined: 18 Jul 2006, 13:57
Location: NS


Return to Creativity Board

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests