[NFSMW] Longest Chase?

Need for Speed Most Wanted competitions, challenges, best times and high scores!

Postby Kid Cro » 23 Aug 2006, 16:22

Haha tomorow is one sunny day with rain and snow! Haha
User deactivated: Habitual rule breaking; Abject lack of respect for the community.
Kid Cro
Banned
 
Posts: 2582
Joined: 01 Dec 2004, 13:04

Postby Carcrazy » 04 Oct 2006, 06:59

Name a length and I'll try to beat it next time I get a chance to use my PS2 which has been gathering dust ever since school started. :(

I bet I can beat all yall!!! :D
Image
User avatar
Carcrazy
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 4082
Joined: 28 May 2006, 05:08
Location: /// .Happy in Exile. \\\

Postby Jopuma » 04 Oct 2006, 16:09

I was chased for about an hour or so before I hit a pole and was smashed from all sides by level 5 cops.
Image
User avatar
Jopuma
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 5697
Joined: 21 Feb 2005, 02:06
Location: ...

Postby Carcrazy » 06 Oct 2006, 04:40

I'm gonna try tommarow after school for a 2 hour chase.
Image
User avatar
Carcrazy
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 4082
Joined: 28 May 2006, 05:08
Location: /// .Happy in Exile. \\\

Postby xturbo » 07 Oct 2006, 06:18

Kid Cro wrote:Haha tomorow is one sunny day with rain and snow! Haha


WOW easy kid cro...it's the first time that I see that u don't end your posts with an exclamation mark....wow... :shock: :shock: :!: LOL
Image
User avatar
xturbo
Professional
Professional
 
Posts: 2293
Joined: 24 Aug 2005, 19:42
Location: Chile

Postby r0xm2n » 08 Oct 2006, 10:42

My longest chase is only 46 minutes, 17 mill bounty and 260 immobilized pcs.
8)
r0xm2n
Ricer
Ricer
 
Posts: 19
Joined: 03 Oct 2006, 06:52

Postby EVO_VIII » 09 Oct 2006, 05:05

r0xm2n wrote:My longest chase is only 46 minutes, 17 mill bounty and 260 immobilized pcs.
8)

Well can we see a pic of it??? :shock:
I think it's kinda pointless if u just provide us the stats and not a screenshot taken after the pursuit....... :?
If u did not take a screenshot after the pursuit, u can take a screenshot in the [rap sheet]---->[top 5 pursuits] and let us see~~ :P
User avatar
EVO_VIII
Drift King
Drift King
 
Posts: 410
Joined: 31 Jul 2006, 07:47
Location: Hong Kong

Postby xturbo » 09 Oct 2006, 05:28

EVO_VIII wrote:
r0xm2n wrote:My longest chase is only 46 minutes, 17 mill bounty and 260 immobilized pcs.
8)

Well can we see a pic of it??? :shock:
I think it's kinda pointless if u just provide us the stats and not a screenshot taken after the pursuit....... :?
If u did not take a screenshot after the pursuit, u can take a screenshot in the [rap sheet]---->[top 5 pursuits] and let us see~~ :P


He's new dude...don't treat him like that...everyone who arrives here doesn't know "nothing"...
Image
User avatar
xturbo
Professional
Professional
 
Posts: 2293
Joined: 24 Aug 2005, 19:42
Location: Chile

Postby r0xm2n » 09 Oct 2006, 12:37

Here you go:
Attachments
Pursuitpic.jpg
Not exactly record breaking, but meh
r0xm2n
Ricer
Ricer
 
Posts: 19
Joined: 03 Oct 2006, 06:52

Postby mississippi » 05 Nov 2006, 00:39

:shock: !!!WOW!!! :shock: :lol: im new so im no waythat good .
mississippi
Ricer
Ricer
 
Posts: 12
Joined: 18 Sep 2006, 13:25

Postby DeMyX » 05 Nov 2006, 01:20

Easy, just go to a place the cops can catch you.
turn on your tv and enjoy the rest of the day.
Come back later oo woah 5 hour long persuit.
Just make sure you got loads of cars after you.
Image
DeMyX
Turbo Charged
Turbo Charged
 
Posts: 212
Joined: 02 Nov 2006, 21:50
Location: Oslo, Norway

Postby Oreo » 18 Jan 2007, 08:32

2 HOURS. Me and my little brother took turns. ROFL. Each did about 45 minutes and we both played 2 times.
User avatar
Oreo
Ricer
Ricer
 
Posts: 12
Joined: 18 Jan 2007, 08:12
Location: Melbourne, Australia.

Postby GT3x24x7 » 18 Jan 2007, 12:44

By my math, that's 3 hours.
User avatar
GT3x24x7
NFSUnlimited Staff
NFSUnlimited Staff
 
Posts: 6306
Joined: 23 Jan 2004, 14:15
Location: Australia

Postby Oreo » 18 Jan 2007, 18:36

I rounded a bit. Sorry.
Anyways RoxM2n, is that 40 hours or 40 minutes?
User avatar
Oreo
Ricer
Ricer
 
Posts: 12
Joined: 18 Jan 2007, 08:12
Location: Melbourne, Australia.

Postby Driv2Slow » 27 Jan 2007, 01:03

30:47.20 minutes
117 damaged cops
56 immoblized cops
650,000+ cost to state
7.8 million bounty
Driv2Slow
User avatar
Driv2Slow
Professional
Professional
 
Posts: 1448
Joined: 19 Jul 2006, 19:22
Location: with teh girlfriend

Postby Tuners Rock » 27 Jan 2007, 03:14

this isnt a lie, on the gamecube, before deleted by my dad, i had a 45 minute long pursuit in a Supra
Image
User avatar
Tuners Rock
New Age Fanboi
New Age Fanboi
 
Posts: 1223
Joined: 27 Nov 2006, 02:16
Location: Hopeless Mills, NC

Postby Driv2Slow » 27 Jan 2007, 04:08

Oreo wrote:I rounded a bit. Sorry.
Anyways RoxM2n, is that 40 hours or 40 minutes?

minutes
minutes: seconds. tenths of a second
Driv2Slow
User avatar
Driv2Slow
Professional
Professional
 
Posts: 1448
Joined: 19 Jul 2006, 19:22
Location: with teh girlfriend

Postby S2000_Skyline12 » 27 Jan 2007, 04:08

Tuners Rock wrote:this isnt a lie, on the gamecube, before deleted by my dad, i had a 45 minute long pursuit in a Supra


:lol: If I had MW for the cube i'd do it but I only have it for PC so i'll do one to compete
*sig removed for being too big. max size 550x120px & 50kb*
User avatar
S2000_Skyline12
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 3538
Joined: 05 Jan 2005, 23:59
Location: Long Island, New York Birthday:12.23.92

Postby McLaren_dude » 05 Apr 2007, 01:14

i had 45 till those damn cops caught me, they blew out my back tires.

stupid cops :evil: :evil:
McLaren_dude
Drift King
Drift King
 
Posts: 489
Joined: 23 Dec 2006, 06:12
Location: in my chair, looking at a screen, probably playing something

Postby Carcrazy » 11 Apr 2007, 07:18

I had a freaking hour before cross came up behind me at the bus station and parked behind me where I couldn't see him... I went like 45min before going to the bus station and once I did 5 minutes later cross busts me... that blows. :evil: :cry: :evil:
Image
User avatar
Carcrazy
Unbeatable
Unbeatable
 
Posts: 4082
Joined: 28 May 2006, 05:08
Location: /// .Happy in Exile. \\\

Re: [NFSMW] Longest Chase?

Postby Nitrodemon McLaren » 17 Nov 2008, 19:15

...

I cannot believe your chase lengths. You've probably beaten the game, that's why. I still have to beat Razor before I complete my career. Started playing recently.

Anyway, my longest was no more than 14 minutes.
...
User avatar
Nitrodemon McLaren
Drift King
Drift King
 
Posts: 468
Joined: 17 Nov 2008, 18:32
Location: Roaming the streets in a Mustang GT...

Re: [NFSMW] Longest Chase?

Postby kidkrayze » 23 Jun 2011, 05:46

my longest chase was 54:92 on the challenge seires 69. and 71 mins on heat 4. i have proof since its on ps2. just give me your e-mail or whatever.
kidkrayze
Stock
Stock
 
Posts: 2
Joined: 23 Jun 2011, 05:25

Previous

Return to Competitions

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests